Top Ad

Tuesday, September 21, 2010

Raya Preparation

Apart from thinking of what to wear for Hari Raya, I pun tak ketinggalan untuk buat persiapan serba sedikit untuk kuih muih dan hidangan hari raya.. so setelah di compile semua hasil hamper dan kuih muih yang di beli... ai berpuas hati dengan kualiti dan kuantiti kuih yang ada..
My favourite hamper of all.. Comprise of all sorts of quality things... including kek lapis prune yang sangat sedap..
Enche hubby bertungkus lumus mencari air botol yang kononya teramat famous pada zaman kanak-kanak dia... he bought dozens of them with assorted flavours (Ais krim soda, sarsaparila and oren).
For the first hari raya, we will gather at my aunt's house and I bring this lovely blueberry cheesecake ...
and my auntie brought this.. cannot tahan ma.. so delicious...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ad